Har du en lille harddisk liggende?

Hej alle,

jeg er nu så træt at mine 10 Gig ... jeg kan simpelt hen ikke finde plads til det hele mere. Hvis du har en lille en liggende (min maskine kan ikke klare mere end 40 Gig), så vil jeg gerne købe den for et mindre beløb.

Alternativet er at købe en ekstern harddisk, f.eks. en man kan koble til sin ethernet router (det er nok mere fremtids-orienteret). Er der nogle bud?

Venlig hilsen,
Claus

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-12-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]