Re: [MISC] Ekstra disk controller - Men hvilken (type)

Preben Mikael Bohn wrote:

> Hvorfor man sørger for ikke at skrive for meget til flash'en.  :) Så
> ikke noget med at bruge ext3, atime, logs, osv...

atime - den havde jeg ikke lige overvejet :-)

> De gange jeg har prøvet har jeg brugt et CF-IDE stik (interfacet på et
> CF-kort er stort set identisk med IDE, det er blot stikket der er
> anderledes) og her skal der ikke bruges specielle drivere. Hvis man
> bruger USB-stick eller CF-kortlæsere (der sikkert fungerer som et
> USB-stick?) kræver det bl.a. at BIOS understøtter boot fra USB...
>
> Med venlig hilsen Preben

Ok, Ok - hvad skal man søge efter på edbpriser, eller hvordan
får man fat på sådan een dims (altså et CF-IDE stik) ?
Det lyder en del smartere end en USB-stick, der jo netop "sticker"
ud af kabinettet.

Martin Berg

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-12-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]