Re: [MISC] Ekstra disk controller - Men hvilken (type)

Martin Berg wrote:
Jeg erindrer nemlig, at nogle tidligere kommentarer om dette
mere eller mindre frarådede det pga. det begrænsede antal reskrivninger
der kunne foretages til en Flash RAM

Hvorfor man sørger for ikke at skrive for meget til flash'en. :) Så ikke noget med at bruge ext3, atime, logs, osv...

Jeg ville iøvrigt tro at det er nemmere med en USB-stick, da de
CF-kortlæsere, som jeg har kigget på, har krævet loadede drivere
og ikke har kunnet bruges som boot-medie.

De gange jeg har prøvet har jeg brugt et CF-IDE stik (interfacet på et CF-kort er stort set identisk med IDE, det er blot stikket der er anderledes) og her skal der ikke bruges specielle drivere. Hvis man bruger USB-stick eller CF-kortlæsere (der sikkert fungerer som et USB-stick?) kræver det bl.a. at BIOS understøtter boot fra USB...

Med venlig hilsen Preben

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-12-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]