Re: [MISC] Ekstra disk controller - Men hvilken (type)

Michael Schmidt wrote:
> Tue, 14 Nov 2006 14:50:58 +0100, Martin Berg <sslug@sslug> skrev:

[klip]
> Det kan godt give nogle problemer kan jeg forestille mig, især da jeg
> gerne vil have maskinen til at boot på en CF-kort (eller andet solid
> state  medie).
[klip]

Se dette vil jeg gerne høre om resulatet af !

Jeg erindrer nemlig, at nogle tidligere kommentarer om dette
mere eller mindre frarådede det pga. det begrænsede antal reskrivninger
der kunne foretages til en Flash RAM (var det ikke det vi i gamle
dage kaldte en EEPROM ?).

Jeg ville iøvrigt tro at det er nemmere med en USB-stick, da de
CF-kortlæsere, som jeg har kigget på, har krævet loadede drivere
og ikke har kunnet bruges som boot-medie.

Martin Berg

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-12-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]