TDC router trafik forkert

Hejsa,

 Inden jeg prøver at klage til TDC, vil jeg lige have verificeret min
antagelse.
 http://www.gdhour.com/ har ikke virket på min TDC webspeed eller mit
firmas ADSL linien.

 Derimod virker det fint for folk, der ikke bruger TDC.

 TDC DNS-server siger rigtigt nok 207.58.163.194 men det ser ud til at
de ikke router trafikken korrekt, da jeg får en
"Destination Host Unreachable", hvis jeg laver en traceroute.

 Har jeg ret ?

Mvh
Martin

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-12-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]