Re: [MISC] Ekstra disk controller - Men hvilken (type)

Jon Bendtsen wrote:

[lidt mere klip]

> Det kan man indstille, og jeg har kun oplevet at et promise kort
> kommer før et andet promise kort. Så har jeg oplevet at promise
> og linux var uenig om rækkefølgen af diskene, altså de tal på
> kortet svarede ikke linært til dem i linux. DET er irriterende. Men
> det er kun hvis man skal boote fra dem, og jeg ved ikke om de
> nye har samme problem.
>
> JonB

Den indstilling har jeg godt nok ikke fundet på mit ASUS A8V deluxe
bundkort (ellere rettere: i BIOS'en).

Men det ville da være smart, hvis man kunne kontrollere det.

Martin Berg

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-12-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]