Re: [MISC] Ekstra disk controller - Men hvilken (type)

Jon Bendtsen wrote:

> Jeg har brugt promise fornylig, og det virker fint.

Jeg har brugt de "simplere" promize controllere (UltraDMA 100
og UltraDMA 133) siden 2001 - og ikke haft problemer med disse
med forskellige bundkort og forskellige CPU'er.
Eneste ting at være opmærksom på, er at nogle bundkort/BIOS
pladserer Promise controllerens diske "først" altså som hda - hdd.
Det kan give anledning til lidt panikagtige scener indtil man får
BIOS'en til at boote fra den disk, der normalt blev bootet fra, samt
flyttet de øvrige referencer til bootdisken (bla. i grub og /etc/fstab).

Martin Berg

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-12-01, 02:03 CET [an error occurred while processing this directive]