Re: [MISC] Opdateret blær, idéer søges

Martin Christensen <sslug@sslug> skrev:

> torben> extace er en gnome ting. Det er esound også.  Fidusen ved
> torben> esound er at flere programmer kan bruge /dev/dsp samtidig.
>
> Øh... mon ikke det er lidt for teknisk uden egentligt blær?

Det er ren blær, og ikke spor teknisk. Men da jeg er en
tekniker type, evner jeg ikke at udtrykke det anderledes.

sslug@sslug (Hans Jørgensen) skrev:

> Lyder det stadig af h' til? det gjorde det nemlig da jeg
> prøvede det for et års tid siden.
> lydkvaliteten blev MEGET dårlig ..

På mit udstyr, lyder mp3 afspilning ens med og uden
esound, nemlig udmærket, med et sæt gode højttalere.

Men nu trækker jeg mig ud af denne tråd...
--
torben fjerdingstad        | linux-2.2.10-smp/GNU/gnome-1.0
sslug@sslug        |   Man skal ikke skyde bjørnen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:08 CEST [an error occurred while processing this directive]