Re: [MISC] K56flex råd?

Jorgen Lorentsen wrote:

> Jeg har et råd til K56flex modem brugere, som måske
> ville gøre sig godt i sslug-artiklen om ISP-opkobling.
> Hvis dem, der vedligeholder siden, mener det er
> allemandsviden, så kan i jo bare grine over min enfoldighed..

Der er kommet mange nye modembrugere med internet.
tidligere til BBS brug/fidonet var det vist almindelige
vide, dog var ger ikke problemet med K56,
men måske f.eks. 12000 eller 14400 bps :)

> Det skal nok forfattes lidt smartere hvis det skal med.
>
> Jeg har selv haft nogle problemer med ISP opkobling til Image
> (forbindelsen var ustabil m.m.). Her kommer min løsning:

Jeg vil klistre det ind på ppp-siden.
Ved du til hvilke modems det virker ?,
fordi AT kommandoerne du'r ikke til mit USR Courier V.Everything
(her skal andre kommandoer anvendes).
Det er mest så jeg har en lille liste over modemtyper.
Jeg vil gætte på at det virker til de fleste Rockwell-chipsæt baserede.

> "AT+MS=<mode>,<automode>,<min_rate>,<max_rate>"

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:08 CEST [an error occurred while processing this directive]