Re: [MISC] Opdateret blær, idéer søges

>>>>> "torben" == torben fjerdingstad <sslug@sslug> writes:
torben> Jeg vil lige sige at jeg synes mest blærede jeg har set er
torben> extace + esound.  Men de er ikke nævnt.  Ja, extace er komplet
torben> unyttig.

torben> Man kan f.eks. kombinere dem med x11amp (som nu hedder xmms).

Jeg aner ikke, hvad du taler om. Du må meget gerne skrive et afsnit
til siden, eller informere mig så grundigt, at jeg ved, hvad det
drejer sig om.

Martin

--
Anyone who has realised the importance of Esperanto
is morally obligated to work for it.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 19:08 CEST [an error occurred while processing this directive]