Re: [LOKALT] Diskettedrev

Den 28-04-2012 13:42, Heine Larsen skrev:
On 04/27/12 11:41, "E. Sjørlund" wrote:
Er der en af jeg, der kan tage et usb-diskettedrev med på mandag?

Hej Erling

Jeg har et USB-diskettedrev på kontoret jeg kan hente.

Hilsen,
Heine

Fint, så kan regnskab mv. overføres uden at jeg skal til at strikke en gammel PC sammen.

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2012-05-01, 02:01 CEST [an error occurred while processing this directive]