Re: [LOKALT] Nyt fra Nord.

Peter Rude wrote:
> Så er lokalgruppen i Nordsjælland en realitet.
>
> Vi holdt en meget positivt møde i går den 01.december, med ikke mindre
> end 14 fremmødte, +2 interesserede som ikke havde mulighed for at deltage.
>
> For fortsat at kunne benytte lokalet, er det et krav at vi er en
> foreningen som er godkendt af Folkeoplysningsudvalget jf.
> folkeoplysningsloven.
>
> Derfor benyttede vi aftenen til at afholde stiftende generalforsamling,
> hvor vi fik valgt en bestyrelse og godkendt et sæt vedtægter.
>
> Vi enedes om at mødes hver mandag kl. 17-21.
> [...]

Det lyder alt sammen rigtigt godt og vedtægterne ser fornuftige og dejligt
overskuelige ud.

Måske er det lidt farligt at "hardcode" sslug-lokalt ind i vedtægterne, men
det løser sig nok hvis der skulle opstå problemstillinger omkring det.

Så savner jeg bare at i får påbegyndt en wiki-side ;-)
http://wiki.sslug.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2009-01-01, 02:01 CET [an error occurred while processing this directive]