Re: [LOKALT] Afbud til Roskilde + forespørgsel

Svend Runge Nielsen skrev:
Jeg kommer i morgen (23.4.2007), dog først ved 18-tiden

Som sagt vil jeg gerne demonstrere mit MythTV-mediacenter. I den forbindelse
mangler jeg en stueantenne, hvis der skal vises live TV.

Under alle omstændigheder vil jeg vise eksempler på optagelser, som jeg har
lavet hjemmefra.
Har ikke fået det til at virke endnu.

--
Mvh. Louis