Re: [LOKALT] Afbud til Roskilde + forespørgsel

Svend Runge Nielsen wrote:
> Så lad os håbe, at vi deler samme smag. Dog tør jeg allerede nu afsløre, at
> det IKKE bliver "Hit med sangen" eller "Hvem vil være millionær".

Jeg er i tvivl. Vil du vise modtagelse af TV eller afspilning af diverse
optagelser?
Hvilke muligheder har du for at se og optage TV.
Evt. kunne du måske fange en stump af eller anden spillefilm som er
optaget fra TV - det kunne være sjovt at se kvaliteten og sammenligne
den med en DVD.