Afbud til Roskilde + forespørgsel

Kære legekammerater.

Igen i aften er jeg forhindret i at komme til sandkassemøde.
Men jeg vil satse på at dukke op de kommende mandage.

I den sammenhæng havde jeg jo lovet at lave en lille demonstration af mit
MythTV-mediacenter. Det bliver ikke det vilde show, men jeg vil godt
fortælle lidt om valg af hardware, hvor nemt (og svært) det kan være at få
sat op, samt hvad man kan med MythTV - selvfølgelig med lidt
demonstrationer undervejs.
Har I nogle preferencer til hvornår jeg skal planlægge denne lille snak?

/Svend