Re: [LOKALT] Næstved Lokal Gruppe??? ?

Dennis Andersen wrote:

> Tja internet er vel ikke nødvendigt men brugbart og skulle skolen være
> usikre ved det, så kan vi eventuelt lave en liste over folk der møder op
> og deres MAC numre.

Jeg tror, at jeres mødeaktiviteter vil dø ud, hvis I ikke har
internetadgang. Det er i hvert fald erfaringen fra Sandkassen, at der
hentes ganske meget, både pakker, opdateringer og informationer i al
almindelighed på hyggemøderne. Det er grunden til, at jeg foreslog lidt
mere eftertryk på det emne.

> Men jeg synes det foreslået brev er ganske udmærket

Det synes jeg bestemt også. Det var rent sproglige rettelser jeg foreslog.
Vil du have en nærmere uddybning?