Re: [LOKALT] Næstved Lokal Gruppe??? ?

Martin Schlander wrote:

> [...]
>
> Anmodning om lån af lokale
>
> Hej Ebbe
>
> Vi er en gruppe på tre personer. Alle med tilknytning til handelsskolen -
> Dennis Andersen (datamatikerstuderende), Anders Marchsteiner
> (datamatikerstuderende) og Louis Tim Larsen (IT-medarbejder). Vi er
> ligeledes alle medlemmer af den pengeløse forening SSLUG, som er Danmarks
> største Linux-brugergruppe, se evt. http://sslug.dk.
>
> Vi vil meget gerne låne et lokale en aften ugentligt, f.eks. onsdag fra
f.eks -> helst
> 17-21, hvor Linux-brugere i alle aldre kan mødes og hygge sig med deres
mødes og hygge -> mødes, hygge ...
> fælles interesse og udveksle erfaringer. Det vil desuden være en stor
> fordel hvis vi også kan få internetadgang.
-> fordel, hvis

> Lokaler, materiel og internetadgang vil naturligvis ikke blive misbrugt og
> altid blive efterladt i mindst samme stand og orden som det forefindes.

afsnittet -> Lokale og materiel vil naturligvis blive efterladt pænt
opryddet, ligesom internetadgangen ikke vil blive misbrugt.

> Lignende "lokalgrupper" under SSLUG findes allerede i Roskilde (RUC) og
> København (CBS) hvor de er en stor succes og ikke skaber problemer.
>
> Vi er naturligvis åbne for forhandling og alle betingelser der måtte blive
> stillet og har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os.
, er du ...-> vil vi meget gerne mødes med dig og besvare dem.

> Med venlig hilsen
>
> Dennis, Anders og Louis

Måske lidt mere forklaring på, hvorfor internetadgangen er helt
afgørende for, om møderne kan blive til noget eller ej.