Re: [LOKALT] Næstved Lokal Gruppe????

Martin Schlander wrote:
> Men lad os få sat lidt gang i sagerne igen. Jeg kan evt. skrive et nyt
> udkast så vi kan få sendt det brev og forhåbentlig få en lokalgruppe op at
> stå. Interesse har der været nok af.

Hvad siger i til nedenstående? Der skal måske nok tilføjes nogle
kontaktoplysninger o.l.

------------

Anmodning om lån af lokale

Hej Ebbe

Vi er en gruppe på tre personer. Alle med tilknytning til handelsskolen -
Dennis Andersen (datamatikerstuderende), Anders Marchsteiner
(datamatikerstuderende) og Louis Tim Larsen (IT-medarbejder). Vi er
ligeledes alle medlemmer af den pengeløse forening SSLUG, som er Danmarks
største Linux-brugergruppe, se evt. http://sslug.dk.

Vi vil meget gerne låne et lokale en aften ugentligt, f.eks. onsdag fra
17-21, hvor Linux-brugere i alle aldre kan mødes og hygge sig med deres
fælles interesse og udveksle erfaringer. Det vil desuden være en stor
fordel hvis vi også kan få internetadgang.

Lokaler, materiel og internetadgang vil naturligvis ikke blive misbrugt og
altid blive efterladt i mindst samme stand og orden som det forefindes.

Lignende "lokalgrupper" under SSLUG findes allerede i Roskilde (RUC) og
København (CBS) hvor de er en stor succes og ikke skaber problemer.

Vi er naturligvis åbne for forhandling og alle betingelser der måtte blive
stillet og har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os.

Med venlig hilsen

Dennis, Anders og Louis

openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk