Re: [LOKALT] Næstved Lokal Gruppe????

Dennis Andersen wrote:
> Er der nogen der ved hvad status er for at låne lokaler i Næstved til en
>   lokal gruppe, ved at der er skrevet et brev men er det blevet sendt??
> og  hvis det er, har vi så fået noget respons??

Det er vist kun Louis der ved hvad der foregår, et godt gæt er nok at der
ikke er sket mere i sagen siden udkastet til et brev.

Men lad os få sat lidt gang i sagerne igen. Jeg kan evt. skrive et nyt
udkast så vi kan få sendt det brev og forhåbentlig få en lokalgruppe op at
stå. Interesse har der været nok af.

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk