Re: [LOKALT] Brev til Ebbe

Kurt Frederiksen wrote:
> I hvilket omfang bestyrelsen vil stå som garrant for dig og dit lokale
> lån er mellem dig og bestyrelsen. Det hverken vil eller skal jeg
> blande mig i.

Bestyrelsens holdning, hvis jeg da ellers husker debatten korrekt, er at med
Louis, Anders og Dennis og eventuelt flere, som frivillige og ligeværdige
ansvarlige for arrangementet har de vores blå stempel til at kalde sig en
lokalgruppe under SSLUG. Blandt andet derfor så jeg også gerne Anders og
Dennis nævnt ved navn i mailen.

Det er dog lokalgruppen som låner lokalet, hvis lykken ellers står os bi,
ikke SSLUG som sådan.

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk