Re: [LOKALT] Brev til Ebbe

Jeg tilslutter mig dem der mener at du skal nævne at det ikke kun er dig der
vil starte det, men også Dennis og Anders som er datamatikerstuderende på
skolen. Jeg synes desuden også du bør nævne at det foregår under SSLUG,
hvilket gerne skulle vække lidt ekstra tillid til det hele.

Jeg synes også du bør nævne at det handler om Linux og brugere i alle aldre.
Det tror jeg han vil finde mere betryggende end hvis han tror det handler
om en flok piratkopierende teenagere med virusinficerede windows-bokse.

Måske kunne du også nævne at der er mange på hele sydsjælland som har ytret
interesse for sådan et forehavende.

--
openSUSE begynderguide: http://suse.linuxin.dk