Re: [LOKALT] Brev til Ebbe

Den 06/02/07 skrev Louis Tim Larsen <sslug@sslug>:
Hej igen
Så har jeg endelig fået skrevet det brev som jeg vil sende til Ebbe når
I har set om det er godt nok og om der er noget der skal rettes.
Det er vedhæftet denne mail i odt-format.

Forslag til (alternativ) formulering:

"Kære E.

Jeg er en fyr på 16, der i en del af min fritid arbejder i
IT-afdelingen på NH. skole
Hver mandag mødes jeg desuden med 10-20 andre Linux-interesserede i
alle aldersgrupper på R. U. Dels for at lære mere om IT, Linux og Open
Source og dels for at have det sjovt og hyggeligt sammen med
interessefæller.

Da jeg bor i X. by kan vejen til R.U. nogen gange godt føles lang. Jeg
kunne derfor godt tænke mig, at låne et lokale på NH. skole for at
lave noget lignende som i R. her i <Næstved> mit hjemmeområde.  Det
skulle foregå hver onsdag mellem 17 og 21 <hver onsdag 17-21>. Jeg har
lavet en lille underøgelse, og det ser ud til, at der er andre, der
synes om ideen og gerne deltager, hvis vi kan finde et lokale.

Ved møderne i R.U. har de fleste bærbare computere, men enkelte
medbringer også stationære computere. R.U. stiller internetadgang
tilrådighed for os sammen med lokalet. Jeg vil derfor spørge, om det
måske vil være muligt, at de fremmødte kan få internetadgang via N.H.
skoles <åbne/generelle/eller hvad det nu er> netværk, når vi er dér?

To elever fra N. H. skole, der begge er over 18, støtter mig i dette
projekt. Samtidig er der flere andre voksne, som slutter op om
projektet.

Jeg håber, du vil se positivt på min ansøgning.

Venlig hilsen

Louis <efternavn og adresse (især hvis du ikke skriver på "brevpapir">"

Der kan sikkert "files" mere på ovenstående". Jeg går ud fra, at du
kan finde ud af, hvad der skal skrives helt ud, og hvad der skal
udelades (af de alternativer jeg har nævnt) med mere?

-- /Jan