Re: [LOKALT] Saldi

Claus Agerskov wrote:

Carl Andersen wrote:

Claus Agerskov wrote:

Okay tak for svaret. Jeg er ved at sætte en Ubuntu 6.10 server op med
saldi og jeg vil skrive en HOWTO som kommer til at ligge på
http://ubuntu.linuxcarl.dk

Smukt - det glæder jeg mig til at se.

Jeg glæder mig også til at komme i Sandkassen igen, når vi endeligt er
flyttet til Borup. Jeg regner med at komme næste gang den 4. december.

Fint så kan vi måske snakke om at få lavet Saldi programmet til deb pakker. Når jeg kan finde ud af at lave pakker til VectorLinux, så kan jeg vel også finde ud af lave deb pakker, måske :-)