Saldi

Hej
Jeg ved at der er nogle saldi folk her på listen. Efter hvad jeg kan se i INSTALLATION.txt behøves Apache, PHP og PostgreSQL

Er det det hele der behøves for at bruge Saldi .

Jeg bruger PHPMyadmin til at tage backup af mine databaser i MySQL kan jeg også bruge PHPMyadmin til at tage backup af PostgreSQL databasen eller foregår det anderledes.