Re: [LOKALT] Suse På Dell

Jesper Krogh wrote:
I sslug.lokalt, skrev Sune Vuorela:

On 2006-05-29, Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote:

I sslug.lokalt, skrev Poul-Erik Andreasen:

Kommer der nogen på onsdag på Handelshøjskolen der har styr på Suse især på en Dell manskine. Jeg har en ven der roder lidt rundt i sin installation og jeg er mest til Debian.

Det kan være Sune kommer, ellers kan vi prøve med en Ubuntu :-)

Hvad har jeg med suse at gøre ?

Undskyld, jeg skal vist lære at nærlæse.. jeg læste det somom at SuSE skulle
ud til fordel for Debian.

Jesper

Det kan da være en løsning, nu får vi se.

PEA