Re: [LOKALT] Linuxparty Roskilde 2006

On Mon, 27 Feb 2006 12:22:03 +0100, Claus Agerskov <sslug@sslug> wrote:

>Nogen status på 15. april og 22.-24. september?

Jeg har nu snakket med Per Jensen. Det er ok med den 22-24 september
(linuxparty) men den 15 april er ikke så god. Der er forslag om at
flytte installparty til den 22 april, altså ugen efter.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2006-03-01, 02:02 CET [an error occurred while processing this directive]