Re: [LOKALT] hjælp til opsætning af layer 7 filter

Hej Carsten

On Wed, 23 Mar 2005 19:01:10 +0100, "Carsten Larsen"
<sslug@sslug> wrote:

>undskyld hvis dette er det forkerte forum, men jeg ville høre om det er
>muligt hvis man mødte op på en at jeres sandkassemøder i roskilde, at få
>noget hjælp
>til at komme i gang med at sætte en maskine op som layer 7 filter, til noget
>båndbredde styring?

Du har ramt det rigtige forum. Spørgsmålet om l7 filter er lidt svært
at svare på.

Umiddelbart ved jeg ikke af at der er nogen i sandkassen som har set
på det tidligere. Dermed ikke sagt at der ikke er nogen som vil kaste
sig skrigende over det. :-)

Du er meget velkommen til at komme, men jeg kan ikke give nogen
garanti for at der er nogen af de fremmødte der kan hjælpe med konkret
viden.

Vi er altid villige til at se på et problem og komme med foreslag til
løsninger og det er min erfaring at det der mangler tit bare er en
sparingspartner, for at få løst et problem.

Det er også muligt at du kan finde en på f.eks sslug.teknik, som
allerede har viden og som er villig til at mødes med dig og hjælpe dig
igang. Det kan selvfølgelig foregå i sandkassen, hvis det passer jer.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen