Mødet i går, 14. marts

Hej gutter.

Jeg har nu siddet og evalueret lidt på mit besøg i sandkassen.

En positiv oplevelse, må jeg sige. Omend ordene 'railgun' og '4-taktsmotor' affødte lidt alternativ debat, ja så må I siges at ramme min personlige Linux-definition ret godt:

Linux = sjov, hygge og inspiration.

Med lidt held har jeg mulighed for at komme forbi igen om et par uger. Og så kan jeg forhåbentlig også få sat navne på de sidste ansigter :)

Mvh.

--
Rune