Re: [LOKALT] Møde i sandkassen mandag d. 14. mar.

Kaj E. Hansen wrote:

Hej
Jeg er "forholdsvis" ny Linux-fan der prøver sig frem med bl.a. Fedora Core 3 og en ældre celeron-maskine med ca. 512Mb RAM. Jeg vil gerne ha' et hint om, hvordan jeg sætter qmail og imap op på min server og et tip om, hvordan jeg nemmest kommer fra Roskilde Station til sandkassemøderne (jeg var ved at troppe op sidste gang, men blev siddende i toget pga. vejret).
Med venlig hilsen Kaj E. Hansen, Nykøbing F.
sslug@sslug

PS. Jeg har mit eget domæne <kaj-e-h.dk> men det er pt. lidt inaktivt!. (Kaj).

Der er nok nogen der kan hjælpe dig. Der er flere der ved noget om Fedora og opsætning af server. Hvordan du finder skolen? Prøv at se her http://www.rhs.dk/om_skolen/saadan_finder_du_os.html og vælg krak.dk.
Jeg skal s3lv til roskilde imorgen jeg er kommer ind med toget fra Slagelse 16.25. Hvornår kan du være der, så kan vi følges ad. Jeg går der hen.

--
Carl Andersen            |
http://www.linuxcarl.dk/ | ArchLinux