Møde i sandkassen mandag d. 14. mar.

Hej
Jeg er "forholdsvis" ny Linux-fan der prøver sig frem med bl.a. Fedora Core
3 og en ældre celeron-maskine med ca. 512Mb RAM. Jeg vil gerne ha' et hint
om, hvordan jeg sætter qmail og imap op på min server og et tip om, hvordan
jeg nemmest kommer fra Roskilde Station til sandkassemøderne (jeg var ved at
troppe op sidste gang, men blev siddende i toget pga. vejret).
Med venlig hilsen Kaj E. Hansen, Nykøbing F.
 sslug@sslug

PS. Jeg har mit eget domæne <kaj-e-h.dk> men det er pt. lidt inaktivt!.
(Kaj).