Re: [LOKALT] Flytning af sandkassen wiki sider

On Wed, 2 Mar 2005 10:42:22 +0100, "Jan Larsen" <sslug@sslug>
wrote:

>Linuxparty, Dagbog, Tips, må godt komme over.
>De ander ved jeg ikke.

Nu mener jeg at have flyttet de relevante del af linuxparty, Dagbog og
Tips til wiki.sslug.dk

LinuxParty 2005 er komme på som punkt under projekter/Linuxparty.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen