Re: [LOKALT] Ødelæg og hærg på sandkassens hjemmeside (Wiki)

On Thu, 30 Dec 2004 12:38:07 +0100, Morten Therkildsen
<sslug@sslug> wrote:

>Mikkel har vist ikke opdateret denne wiki i lange tider. Har heller ikke set
>problemet som Kurt omtaler, men det er noget vi skal gøre noget ved.

Det lyder godt, altså at du ikke har set problemet. :-) Det betyder jo
at jeg har fået fjernet det hurtigt nok.

Tidligere var det bare tilføjelser til den tekst der var i forvejen,
store blokke af spam links o.l. men de to seneste angreb har hele
sider været erstattet af blokke af links og advarsler om at hvis de
blev fjernet ville vores siderne blive slettet.

Jeg må indrømme at jeg ikke har taget det så tungt indtil videre.

>Jeg vil tænke, at vi måske kunne få Mikkel til at tage en snak med Jesper..
>- en gang efter nytår?

Det var en god idé. Under alle omstændigheder kommer vi nok til at
overveje en eller anden løsning inden det tager overhånd.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen