Re: [LOKALT] Ødelæg og hærg på sandkassens hjemmeside (Wiki)

Jesper Krogh wrote:

> Skift til en Wiki med fuld historik..
>
> Jeg har også lidt spam på http://www.linuxwiki.dk/ men det er bare at gå
> ind i info og tilbageføre den til den gamle side. Hvis det er direkte
> vandaler, så bandlys dem.
>
> Begge dele er funktioner i de fleste moderne wikier idag.
>
> Jesper

Mikkel har vist ikke opdateret denne wiki i lange tider. Har heller ikke set
problemet som Kurt omtaler, men det er noget vi skal gøre noget ved.

Jeg vil tænke, at vi måske kunne få Mikkel til at tage en snak med Jesper..
- en gang efter nytår?

/Morten

--
"Nogle gange tror jeg, det sikreste tegn på intelligent liv andetsteds i
universet er, der ikke er nogen, der har prøvet at kontakte os."