RE: [LOKALT] Samkørsel Ballerup -> Roskilde

> Subject: Re: [LOKALT] Samkørsel Ballerup -> Roskilde

sandkassen
> i det nye
> køreturen bliver
> anden sslug'er

> Hej  Rune
>
> Vi har talt sammen tidligere på året og det glæder mig, at
du
> stadig er klar på at mødes. Jan er den eneste jeg kunne
> forestille mig, som du kunne køre med. Han vil helt
sikkert
> dukke op på listen i løbet af ganske få dage..

Jep jeg er her igen, og jeg har fået ny brugt bil, så jeg
kan komme, Men det er sådan at jeg nu arbejder i birkerød.
Vis jeg kunne få en mail fra den persom om hvor han holder
til, så kunne vi skrive sammen om det.

Kan i have et godt nytår

MVH Jan Larsen