Re: [LOKALT] Forårets møderække i sandkassen

On Mon, 27 Dec 2004 09:05:32 +0100, Morten Therkildsen
<sslug@sslug> wrote:

>Mødedatoerne ser også fine ud..
>Foredrag: skal vi ikke lige få sat nogen emner og personer på...?
>Havde vi ikke en liste med emner på et tidspunkt eller kan vi tage nogen
>emner fra linuxparty? Det ville være fedt om vi kunne klare foredragene
>"inden for huset/lokalområdet"..

Jeg har nu sendt datoerne til webadmin til kalenderen. Jeg har bedt om
at få den samme tekst ind på alle datoerne, så må vi få ændret de
datoer med foredrag, når det kommer på plads.

Jeg kom iøvrigt på tanke om at det måske er på tide at tænke
linuxparty.  Der er faktisk "kun" 5 arbejdsmåneder til, hvis vi holder
det i august/september. Jeg har selvfølgelig fraregnet ferie og
helligdage her.

Den fastelagte dato skal vel helst være på hjemmesiden i slutningen af
maj, så det er ligger klart før sommerferien.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen