Re: [LOKALT] Lokal roskilde sslug-forening for at låne lokaler

Morten Therkildsen wrote:
Hej alle

Rebet strammes omkring vores ophold på Roskilde Handelsskole, derfor har
Sjørlund og jeg talt om muligheden for at låne andre lokaler.
Det kunne være på min skole, men jeg har ikke altid mulighed for at komme om
mandagen.

Hej Roskilde-folk,

Jeg har en kontakt til nogle folk i Roskilde som er aktive "lokal-folk" eller hvad man nuskal kalde dem. Jeg prøver at gribe fat i dem og høre om de ikke kan hjælpe.

Hilsen Gitte