Re: [LOKALT] Mandrake 9.0

On Fri, 10 Dec 2004 14:46:52 +0100, "Bruno Pedersen"
<sslug@sslug> wrote:

>Jeg har netop købt en ny PC hos Zitech, og har forsøgt at installere
>Mandrake 9.0 som jeg har på 3 CD'er. Det går fint bortset fra at Mandrake
>vist ikke kender mit grafikkort SiS661FX(SiS Real256E). Hvis jeg tager
>skidtet med til Sandkassemøde på mandag d. 13/12, er der så nogen der kan
>hjælpe mig. Køber gerne en nyere version af Mandrake eller evt. andet mærke
>hvis det er nødvendigt.
>mvh
>Bruno

Du skal være velkommen. Mon ikke vi kan få kikket på det. Det under
mig i øvrigt at du har problemer, da Sis661FX er understøttet fra
kerne 2.4.20 i henhold til SiS hjemmeside
http://www.sis.com/support/faq/linux.htm

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen