Mandrake 9.0

Jeg har netop købt en ny PC hos Zitech, og har forsøgt at installere
Mandrake 9.0 som jeg har på 3 CD'er. Det går fint bortset fra at Mandrake
vist ikke kender mit grafikkort SiS661FX(SiS Real256E). Hvis jeg tager
skidtet med til Sandkassemøde på mandag d. 13/12, er der så nogen der kan
hjælpe mig. Køber gerne en nyere version af Mandrake eller evt. andet mærke
hvis det er nødvendigt.
mvh
Bruno