Re: [LOKALT] Lokal roskilde sslug-forening for at låne lokaler

On Thu, Dec 09, 2004 at 12:23:20PM +0100, Jacob Sparre Andersen wrote:

> Hvis det er nødvendigt for at kunne låne lokaler, så er der vel ikke
> så meget at snakke om.  Men jeg kan godt se at forholdet til SSLUG
> måske kunne komplicere tingene en anelse.  Hvis I vil fortsætte
> samarbejdet med/i SSLUG vil jeg foreslå at I spørger bestyrelsen om:
>
>  + SSLUG vil være så venlige at administrere foreningens medlemsliste
>    (på samme måde som SSLUG's egen medlemsliste).
>
>  + Om foreningens medlemmer kan få adgang til SSLUG's nyhedsgrupper på
>    lige fod med SSLUG's medlemmer.
>
> (det første er en forudsætning for det andet)

kunne man ikke gøre som andre foreninger
(f.eks. Danmarks Naturfredninsforening)
dvs. have lokalforeninger/afdelinger og samtidig medlemskab
af hovedforeningen.

Der skal helst laves så simple løsninger sommuligt
og løsninger som kan anvendes i andre lokalområder
for andre der vil oprette en forening.

PS.
Skal det vær en forening der låner lokaler, eller
er det tilstrækkelig med en person der bor i lokalområdet?

--
mvh Frank Damgaard  |