Re: [LOKALT] Lokal roskilde sslug-forening for at låne lokaler

Preben Bohn wrote:

> Dét kan man vel også give ham på anden måde end at oprette en forening...

> Jeg er da helt enig i at det sikkert sagtens kunne lade sig gøre, det
> virker bare lidt voldsomt. Mon ikke man kunne snakke Roskilde kommune
> til fornuft i stedet?
>
> Med venlig hilsen Preben

Jo.. jeg håber at vi kan tale Roskilde kommue til fornuft.
Jeg har fået et navn på en mand i kommunen som jeg skal tale med i morgen,
hvis jeg når det.

Det jeg skal finde ud af er om vi kan blive godkendt af Roskildes
Folkeoplysningsudvalg, da det er dem som vist nok skal give os lov til at
bruge lokalerne gratis.

/Morten
--
"Hør er du lidt tunghør---dunghør--ja du siger jo ikke darsan og djane---er
du idiot? --UD af min butik---forbandede jydernene."