SV: [LOKALT] Lokal roskilde sslug-forening for at låne lokaler

> Hej alle
>
> Rebet strammes omkring vores ophold på Roskilde Handelsskole,
> derfor har Sjørlund og jeg talt om muligheden for at låne
> andre lokaler.
> Det kunne være på min skole, men jeg har ikke altid mulighed
> for at komme om mandagen.
>
> Derfor har jeg kontaktet Roskilde Kommune for at høre om
> muligheden for lokalelån, internetadgang og pedel til at låse
> op og låse efter os.
>
> Dette skulle der være mulighed for, hvis vi:
> * Laver en forening med bopæl i Roskilde.
> [...]
Nu kener jeg ikke til de nave der er nævnt, for nær de to;-)

Det med det er i roskilde kommune, er jeg med på, med der ud over,
kan jeg ikke sige mer om det, da jeg ikke har hus i Roskilde kommune.

Skal vi snake med SSLUG bestyerelse om det, eller skal vi lave en grupper selv.

Eller kan jeg godt gå med til det, og jeg kan begynde at komme i starte af det
nye år, for så har jeg fået min nye bil.

MVH Jan