Re: [LOKALT] Linuxparty i Slagelse

E. Sjørlund wrote:

On Tue, 30 Sep 2003 01:41:55 +0200, Jesper Mørch <sslug@sslug> wrote:

Mandag den 29. september 2003 19:34 skrev Carl Andersen:

Hej på listen
Var der nogen der ville instalere gentoo på deres computer. Jeg har en
Pentium II computer som jeg gerne ville ligge gentoo ind på. Er der
nogen til stede som kan hjælpe med at instalere gentoo.

Så vidt jeg har forstået, vil bl.a. Rune Zimmerman lave en Gentoo- workshop hvor der vil blive distribueret kompilation... Sådan at alle "tilmeldte" CPU'er er fælles om at kompilere Gentoo :-)

- - Altså skulle der ikke være nogen problemer

Husk lige, at når "alle" er med til at kompilere betyder det, at kun den ene får installeret gentoo. Resten har bare hjulpet med.
En så gammel maskine vil det tage ekstremt lang tid at installere gentoo på. Der vil det nok være en ret stor fordel at hente og brænde de to CD'er, så der ikke er tale om at alt skal kompileres.

Ja det er jeg blevet klar over. Så jeg ligger gentoo ind selv på den gamle maskine?? hjemme hos mig selv.

--
mvh / Carl Andersen | http://www.ligustica.dk/