Re: [LOKALT] Artikel om LinuxParty.

On Tue, 30 Sep 2003 01:05:23 +0200, sslug@sslug <sslug@sslug> wrote:

sslug@sslug wrote:

Jeg skal nok kigge på det, når jeg kommer hjem i aften.
I kan regne med at det er klar omk. kl. 22.30 (senest kl. 23.00)

Sorry.. det blev lidt senere.. Her kan den læses i Ooo-format: http://linuxparty.dk/filer/avis.sxw

Og her i gif-format (1.5 mb)
http://linuxparty.dk/billeder/dagbladet/1.avis.gif

Fint nok.
Jeg må indrømme, at jeg ikke føler mig stødt af artiklen - og min kone som jo så os kortvarigt lørdag ved middagstid mener at nørdebeskrivelsen ikke er helt gal.
Måske lægger vi noget forskelligt i begrebet nørd?
Indledningen med den lange beskrivelse af partysiden er ikke ond eller negativ i mine øjne - faktisk falder den da ret godt i tråd med hvad jeg selv beskrev det jeg skulle til overfor familien. Når man kalder det et party, og man afholder det under primitive forhold (i modsætning til et kursuscenter eller hotel), ja så må man da også finde sig i at det bliver beskrevet på den måde.

Resten af artiklen er da sober og god. Er Jesper eller Morten blevet citeret forkert?
Jeg læser en fin beskrivelse af nogle af de grunde man kan have til at arbejde med / skifte til Linux - det er da helt fint.

Glæder mig til snakken på torsdag.