Re: [LOKALT] Skal vi holde flyttedag?

On Mon, 29 Sep 2003 08:20:00 +0200, "E. Sjørlund" <sslug@sslug>
wrote:

>Skal vi i aften se at få aftalt en officiel flytning af sandkassemøderne
>fra mandag til de torsdage, hvor der ikke er et arrangement i sslug?
>Hvor kan vi være torsdag aften?

Jeg synes vi skal holde fast på mandags møderne. Dels ser jeg ingen
god grund til at flytte det til torsdag og dels er det så indarbejdet
i f.eks. sslug. Det er slemt nok at vi ikke i øjeblikket har et fast
lokale.

Jeg ved ikke med jer andre, men jeg gjorde en del reklame for
mandagsmøderne på linuxparty og synes nok det er lidt kikset så at
flytte dag så kort tid efter.

Men det skal selvfølgelig ikke afholde os fra at flytte dag hvis der
er gode grunde til det.

--
Med venlig hilsen
Kurt Frederiksen