Franskmanden er tilbage !

Hej,
Jeg regner med at komme i aften.
Ja tak, jeg har haft en god ferie.
Desværre er jeg syg. Jeg mener ikke at det smitter, men jeg tror jeg bliver fyr i morgen....
Det er ikke det store problem ud over det økonomisk, jeg kan bruger hele mine dage med php programmering, html, css, mysql, delphi (hvis jeg kan huske hvordan man starte windows), systemadministration (dhcp, samba, nfs, ltsp) og en del mere (på 3 sprog).
Jeg søger selv et job, men kender I nøgen der kender nøgen, tja, jeg skulle lige spørg, selvom lokalt der ikke lige det rigtig sted !
Tak fordi I gad at læse dette.
Med venlig hilsner

;-) Jean Christophe
sslug@sslug