Re: [LOKALT] Styr på deltagerne

Morten Therkildsen wrote:

> Den Fri, 29 Aug 2003 19:27:04 +0200. skrev
> =?iso-8859-15?Q?=22E._Sj=F8rlund=22?:

> Det var da en rigtigt god ide, at få navneskilte.
>
> Spisning er også et emne. Skal vi tilbyde, at organisere bestilling af
> pizza på et bestemt tidspunkt? Ligeledes kan det være muligt at vi skal
> købe sodanvand ind og sælge?

Nu ved jeg ikke om I har fået det på plads, men der skal normal tilladelse
til at sælge ved sådant et halvoffentligt arrangement.

Enten aftal med kantinen eller nøjes med fællesbestillinger.

Dog skal man ikke regne med at et enkelt pizzaria/grillbar kan levere mad
til 100 på en gang. Så hellere bestille hver time eller hver halvetime.

De herligste hilsner