Re: [LOKALT] sandkasse-pingvin

On Fri, 14 Mar 2003 21:02:15 +0100, Frank Damgaard
<sslug@sslug> wrote:

> [...]

Den er smaddersød! Jeg hælder nok mest til 3'eren med skovl og spand
og pc.

>Jeg syntes dog at pingvinen (i alle udgaver) mangler lidt "skygge"
>eller 3D effekter, eller pingvinen skal blot drejes lidt
>så den ikke ses præcis forfra.
>(...jeg ved at det ikke er let at lave)
>
>Prøv evt. at se på SSLUG's tidligere logo konkurrence
>på http://www.sslug.dk/forening/logo/

Jeg tror at hvis pc'en kommer i rigtigt perspektiv vil det kunne rette
godt op på det.

>PS.
>Hvis logo skal bruges på sandkassens websider, så skal den også
>kunne skaleres til en lille størrelse som kan være på siden uden
>at dominere.

Mht. læseligheden i lille format ville det nok hjælpe at undgå
stregtegning. Jeg har skitseret lidt på det. Det skal stadig
bearbejdes men kan ses på et par giffer her
http://bente.olsen10.person.emu.dk/pingvin/
Vektorgrafik er selvfølgelig at foretrække, det fås bare ikke fra min
hånd (endnu?)

Mvh Bente