Re: [LOKALT] sandkasse-pingvin

On Fri, Mar 14, 2003 at 23:02:11 +0100, Martin Willemoes wrote:

> Det kan det også nemt idet billederne er i vektor grafik. (Lavet i
> illustrator).

Jo det regnede jeg med, ofte gemmer vi det i eps på sslug.
Jeg tænkte mere på om det også så godt ud i f.eks. 60x60 eller 100x100.
Nogen gange bliver resultatet af nedskalering ikke lige godt.
Dette er dog måske kun et problem hvis logoet skal bruges i lille
udgave.

> Skal der evt være noget tekst på logo'et?

Teksten kan jo også sættes på ved siden af logoet i HTML, så er
man ikke afhængig af at teksten evt. bliver ulæselig i den lille udgave.

Men til den store udgave er der jo god plads til tekst, jeg ved dog
ikke helt hvad der skal stå, måske noget som
"Sandkassen", "Linux sandkassen", "Roskilde sandkassen",
"SSLUG's sandkasse", .......

--
mvh Frank Damgaard  |