Kommer ikke på mandag ... ikke fordi jeg skal melde afbud

Hej

Jeg vil bare lige sige, at jeg nyder en dejlig togtur gennem tyskland,
når I mødes på mandag. Jeg er nemlig på vej til Prag sammen med
eleverne fra skolen.

Jeg er først hjemme igen fredag, og skal arbejde lørdag og søndag, så
jeg ved ikke om jeg kommer næste mandag.

Men der kan muligvis komme en mand, som gerne vil have hjælp på mandag.
Læs herunder:
=============
Anyway.. jeg har modtaget en mail fra en af mine skolekolegaer som også
arbejder lidt med linux. På skolen har de en barbær med trådløst
netkort. Han anvender mandrake. Maskinen har windows (et-eller-andet) med
dualboot til en mandrake. Men det trådløse netkort kan han ikke få til
at virke.

Han har tidligere, ved ny-installation af mandrake fået mandrake til at
finde det tråløse kort og det virkede.(sådan forstod jeg det).

Nu spørger han. Kan det virkelig være rigtigt, at jeg skal slette windows
og installere mandrake for at få det trådløse netkort til at virke???

Målet med installationen, er, at vise at linux og windows godt kan sammen,
og at de kan det samme. Er det ikke en god udfordring?

Det er muligt han først dukker op næste mandag, når jeg fortæller ham, at
jeg først kommer næste mandag.

God fornøjelse på mandag.

Morten