Re: Re: [LOKALT] mandag den 10.

Peter Makholm wrote:

> [...]

Nu hvor jeg læser den sætning og det at jeg gav Morten en debian cd sidste
uge ville jeg gætte på at det er Debian han ikke har kunne installere.

Men Morten jeg tror at hvis du lige så en install så kunne du sagtens gøre
det men at blive kastet lige ud i det kan godt være svært.

Men jeg skal nok se om jeg ikke kan løbe en installation igennem med dig. :)

Mvh
Mikkel Mondrup Kristensen